Nenehatun Kız Öğrenci Yurdu

Nenehatun Kız Öğrenci Yurdu
Adres:KURTULUŞ MAH.F.ALTAY CADDESİ.729.SOK. NO30
Telefon:
E-Posta:can@kirikkaleyurt.com
Web:

Bu işletmenin sahibi sen misin ?

Bizimle iletişime geçerek, işletmenin iletişim bilgilerinin görünmesini hemen sağlayabilirsin.

Yorumlar

  1. Yurtmağduru

    Kesinlikle gitmeyin devlet yurdu yarıfiyatıyla buradan daha güzel verdiğiniz paraya yazık olur. Hizmetleri berbat kahvaltı dahi yapamıyosunuz. Paradan kısmak için yediğiniz zeytinin dahi kalitesini düşürüyorlar

  2. asya

    size sadece sunu soyluyorum aklı olan adını dutyunca bıle kacsın!! guya ozel ama paranızla sefıl oluyorsunuz cakma cemaat kesınlıkle 2 dk gec gelın aılenız aranır.fılan aftası ders yok falan fılan dıye sureklı gırıs cıkıs saatlerı degısır yemeklerı tam bı berbat temızlık desen haftada bır olur onu da hayatta anlamazsın yapıldıgını lanet olsun bnm orada gıden bır seneme oyle dyım ben yandım sız yanmayın

  3. sinem

    arkadaslar 2006 da 230 falandı verdıgımız sanırım ızın alındıgında aılen aranmaz ama uzun sürelı almıssan aranır.diyorum ya yönetime ve senın yasantına dayanan bır durum.bız ızın aldıgımızda aılemıze söyler su ısımız var derdık arasalarda bısey cıkmezdı dürüstlük burda önemlı olan aılenın güveni.yurttan bıraz yürüme mesafesı var okul dolmslarına bınıyosun okuldasın merkeze yakın yerı ıyı cok uzakta degıl..BENCE GÜZEL GECEN HER GÜNÜN KIYMETINI BILIN BITMEZ DIYORDUK HEMEN BITTI GITTI...RABBIM HERKESI IYI INSANLARLA KARSILASTIRSIN INSALLAH

  4. seda

    cemaat yurtları var cesıtlı ama ben kalmıstım 1.ıncı sınıfta nezahat uzaklıgı var bıraz.ama nenehatun yurdu güzel rahat burda kalmıstım hep su var sen kım nasıl oldugunu bılıyorsan ıcınde kötü olmadıktan sonra güzel bıryer o zaman kı sahıplerıde cok cok ıyılerdı.cemaat yurdunda kaldık cok memnunduk güzel ama su var sınıfında normal arkadasınla dahı konussan erkek se konusma o bu erkek arkadasın mı falan dıyorum ya senın aklında olmayan seyı süreklı buyutup göz önüne cıkartıyorlar allah razı olsun ne olsada okulumuz bıttı allah razı olsun cok güzel bılgı maddı manevı feyz anlam kattılar bızlere ibadetımız düzenlı yapmamıza vesıle oldular

  5. gül

    Merhaba arkadaşlar burada izin alındığında aileyi arıyorlar mi

  6. Meryem

    bu yurdun aylık ücreti ne kadar ?

  7. anonim

    arkadaşlar yurdun mühendislik fakültesine uzaklığı nedir çok zorlanır miyim rica etsem yardım edebilir misiniz bu konuda

  8. seda

    çok güzel bir yurt yemekleride kahvaltı olarak sıkıntı olsada önemli degil önemli olan tam yönetim dostluk.genel olarak iyi kendim kaldım ve bir cok arkadasımda, ama geride kalan en güzel anılar biriside burası yuvamızdı sakin yerde rahat .cemaat yurdundada kaldık tek fark burda zorunluluk yok derken orda yardımcı olan manevi acıdan cok tu.namazlar sohpet v.s düzenli güzel burdada arkadas ortamına bağlı ve kendını bılen ınsan heryerde yapacagını yapar zaten.burası güzel bir yurt tavsiye ederım kalan lardan fikir alarak tabi şimdi nasıl.allah herkesın yardımcısı olsun...

  9. merve

    ben geçen sene bu yurtta kalıodum gerçekten çok güwenilir ilgili bi yurt ben çok memnundum sadece yemekleri sıkıntıydı oyüzden çıktım ama orda kalan orası gibi biyer bulamıo seneye geri dönmeyi düşünüorm

  10. merve

    Kırıkkaledeki en sağlam kız yurdu burası bence.

  11. cemile

    arkadaslar kırıkkaledeki cemaat yurdu hangisi? bu yurt nasıldır? bilen yardımcı olsun lütfen.

Yorum Yaz

(Anonim yorumları kabul etmiyoruz)